21 Kasım 2011 Pazartesi

Beni Unutma


Burcu olmasaydı, ısrar etmeseydi açıkçası hiç gitmeyecektik bu filme, zaten bilseydim ruhumuza bu kadar acı çektirmezdim, sinemaya gidip, zevkime ve beynime acı çektirdiğim 2 saate üzüldüm doğrusu filmden ilk çıktığımız anda. Filmi izlerken sürekli olarak kendimi karakterlerin yerine koyarak hareket etmem, sahneler, cümleler, akan gözyaşlarıma engel olamadı doğrusu, aslında benimki çok da önemli değil de, Burcu'yu ağlatması daha da üzdü beni.

Hani bazen bir filme gidersiniz, çok etkilemese de bir yerden yakalar ya sizi işte bu filmde tam bu filmlerden Mert Fırat'ın samimi oyunculuğunu, Açelya Devrim Yılhan'ın farklı güzelliğini ve yüzünü dökme küçük kız'ı hatırlayacağım ben bu filmden....ve bir de şu repliği : ''Sana dünyaları sunan değil, dünyasını sunan erkeği sev... ''
Filmin Resmi Sitesiwww.beniunutmafilm.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder