11 Aralık 2016 Pazar

Aramız Bozuk Kanımız Değil!


Keşke şuan sadece dün akşam oynanan Beşiktaş – Bursaspor maçındaki saha içi değerlendirmelerini yazabilseydim, keşke hakem bozuntusu Bülent Yıldırım’ın yanlı kararları ile Beşiktaş’ı ayağa kaldıran performansını eleştirebilseydim. Keşke tribünde yer alan Bursaspor neferlerinin o yemyeşil görüntüleri ile maç içinde 1900 kişi tüm Beşiktaş tribünlerine nasıl ders verebildiğini yazabilseydim. Keşke maç sonunda Vodafone Arena tribünlerindeki Beşiktaş taraftarlarının asılı olan pankartlarını küçük operasyonlar ile birer birer hiç etmelerini dair gözlemlerini paylaşabilseydim.

Ama bunları yazamayacağım. Böylesi bir günde futbol ve spor konuşmak laf-ı güzahtan öte geçmez.

Ben daha önce terör/savaş gibi somut tehditleri rejim değiştirmek gibi soyut tercihlerle çözen devlet görmedim. Bilen varsa hatırlatabilir. Türkiye'deki terörün bitip bitmeyeceği Türkiye'nin başkanlığa geçip geçmemesiyle değil, askeri gücüyle, operasyonlarıyla belirlenecektir.Artık konuşarak çözülecek şey yok. Sorun Suriye dahil bölge ülkeleriyle birleşip Bismarck'ın da dediği gibi "kan ve demir" ile çözülmelidir.

Bu menfur saldırıda hayatını kaybeden şehitlerimize birkez daha Allah'tan rahmet dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder