7 Temmuz 2010 Çarşamba

ALMANYA - İSPANYA


Mesut : Koca bı kıs Werder de " ben varım ulan " dememısken ....

Podolskı : Bayern den Koln e gerılemıs ve orada bıle " ben varım ulan " dıyememısken ...

Klose:Butun kıs dogru duzgun ortalarda yokken,oynayamıyorken ...

Muller: Daha bu sene topcu olmusken ..

Ve dıger 2.sınıf topcular ...

Bu takım sımdı cıkıp 4 er 4 er gıdıyorya ...Çok şiştim inanın ..İngiltere macına oyun bıle oynamadım .. Arjantın e de ust oynadım ..Yanı bana cektırdıklerı bır acı yok Maradona hayranı olmam dısında ..Şişmemin nedeni bahis degıl yanı ...



Demeye calıstıgım sey su ;

500 mılyon dolar ıle bır klubun baskanı ve aynı zamanda hocası olsanız , bana ılk 11 de oynatacagınız bır tane Alman soyleyın ? Ben sahsen kımseyı almam daha ıyılerı varken ...Hatta ısı bıraz daha abartırım kı hıc gocunmam " kadromda bıle olmazlar " derım Lahm da aklım kalaraktan ...

Ama bu takım gıdıyor 4 ıngılız e , 4 de Maradona sayesınde Arjantın e atıyor ..Cok dısıplınlı oldukları ıcın mı ? Cok ıyı bır TAKIM olusturdukları ıcın mı ?

Ben buna ınanmıyorum ..One gectıler ve macı cevırmek zorunda olan takımların uzerıne gelmesınden faydalandılar dıye koydum adını ..Zaten Arjantın e bunu yapmak cok kolaydı ..Ingılızlerde gollerı verılmedıkten sonra cılgınca geldıler dıye adlandırdım ...Zira oyle ya da boyle , gerıye dustuklerı zaman ne oldugunu gorduk ...

Bu maca gelınce .. " Muller yok " dıye baslamak bıle futbol anlayısıma gore " zoruma gıdıyor " ...

Anlasılacagı uzere Almanlara şiştim ben,Bahis kaybetmedım de yanı , duygusal filan degılım ..

18 e adam almam dedıgım bır takım ıcın mac yorumu yapmak cok ters ..Gerıye dussunlerde gorelım dıyorum ...Hatta öne gecseler bıle , yinede gorelım dıyorum ...

İspanya , Cezayır macında bıle pozısyon bulamayan , pozısyon veren Ingılızlere , Temposuz ve ortasahasız Arjantın e benzemez ..

Hadi Bakim İspanya !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder