11 Temmuz 2010 Pazar

Three times the Miami Heat


Şampiyonluk,efsane,kral kavramları içinde hangisini kanıtladı ki LeBron...Kendisine Chosen One,King diyen,All Star maçında alacağı Mvp ödülü için son periyod'u tek başına oynayan ve yuhalanan adam daha 26'sında yüzük kaygısına düşüyorsa vah haline...

26 yaşına kadar 2 kez denedim ve kazanamadım yüzüğü...En iyisi Wade'in yanına sığınayım 3-5 yüzük kaparız mı dedi kendi içinde...Daha önce de dediğim gibi Bosh bu birleşmeye göbek atıyor olabilir,çünkü kendi etrafında oluşturulacak bir takımla şampiyon olma şansı yoktu Bosh'un...Aynı durumda Wade zaten kendi takımına bağlılığını gösterip kontrat yeniledi ben Heat ile devam ediyorum dedi..



Fakat LeBron kendisini tüm oyunculardan farklı görüp meydan okuyacak olsaydı saha içi liderliğinin keskin olduğu,tek yıldız olabileceği takıma giderdi...Boozer'ın önünde Bulls'a veya Amare'nin önünde Knicks'e...

Bu olay LeBron için ben yıllarca konuşulmak değil,yüzük toplamak istiyorum düşüncesinin sonucudur bence...10-15 yıl sonra Miami'nin kazancağı potansiyel şampiyonluklar daima Wade-Bosh-James şampiyonluğu olarak anılacak,tek başına pastayı yiyebilecekken 3. dilime razı olmak gibi...

Aynı şekilde Mvp ödülleri de bundan sonra Kobe-Durant arasında gidip gelecek gibi...İstediği kadar muazzam oynasın bu kadronun içinde Mvp ödülü alabilmesi çok zor...Boston'un 2008'deki şampiyonluk senesinde muazzam oynayan Garnett bile istatistikler yüzünden Mvp olamamışken 24 sayı 5 asist 5 rebound gibi ortalamalarla Mvp olamaz eski kral...


Kendine kral diyen bir efsane 26 yaşında yüzük kaygısına düşüp Wade'in içgüveysi olmayı kabul ederken birileri zamanında şu sözleri söylemişti..

'Basketbol hayatım boyunca yaklaşık 9000 şut kaçırdım. Neredeyse 300 maç kaybettim. 26 defa son şut denedim ve kaçırdım. Hayatımda defalarca kez denedim ve başarısız oldu. İşte bunun için bu kadar başarılıyım.'

Bazılarının yerine neden hala biri konulamyor fazla bişe demeye gerek yok aslında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder