8 Ekim 2012 Pazartesi

O An!

Sen istesen de istemesen de geçmişin seninle yüzleşiyor .
Hiç umulmadık zamanlarda , beklenmedik anlarda
Hiç aklına bile gelmeyecek kişilerle karşılaşıveriyorsun.
Yıllar önce sustum , yıllar sonra yazıyorum 
Aslında susmaya başladığımdan beri yazıyorum
Yazarak bağırıyorum,çığlık atıyorum,konuşuyorum,haykırıyorum artık.
Susuyorum ve yazıyorum
Yazıyorum,yazıyorum,yazıyorum 

Beni zorla susturmaya mahkum eden bir hikayem var 
Ama aynı zamanda da beynimden sildiğim hikayem ...
Bu hikayenin içinde olan kahramanlardan biri bana tekrardan herşeyi hatırlatıverdi tesadüfen karşılaşmamızda
Herşeyde esas olan niyettir
Niyet neydi ?
Bende bilmiyorum.


Perde kapandı , oyun bitti
Artık oynamıyorum .
Ve oyun bittiğinden beri
O an bir daha yaşanmadı..
O an bir daha yaşanmayacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder