7 Ekim 2012 Pazar

Memnun Oldum


bundan nereden baksan 10 yıl kadar önce üniversiteye kayıt olurken tanımadığım 30 küsür yaşında bir adam bana aynen şunu dedi: ''günün birinde, belki 27 yaşına geldiğinde, insanları kitap gibi okuyacaksın. kim ne diyor, onu derken aslında ne demek istiyor anlayacaksın.''

konu buraya neden ve nereden gelmişti, bu lafı satmak için neden beni seçmişti ve neden 27'yi söylediğini bilmiyorum. Fakat şimdi 27 yaşındayım, bahsi geçen olgunluğa az çok eriştiğimi düşünüyorum ''yılların tecrübesi''yle, büyük konuşmuş olmak istemem. Bildiğim ve son zamanlarda aklıma düşüp duran şeyse şu; dostluk denen şey en basit tanımıyla karşındakini tanıdığına pişman olmamak ve daha da önemlisi karşındakini seni tanıdığına pişman etmemek üzerine kuruluyor. Belki de sadece buna dikkat etmek yeterli, gerisi geliyor.çoğu zaman birileriyle tanışırken ''memnun oldum'' demeyi saçma bulmuşumdur zira o an sadece adını öğreniyorum. ''tanışmak'' ise ayrı bir hikaye.

''merhaba'' demeyi yeğlerim, sonrasını zaman gösteriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder