23 Ekim 2012 Salı

Gece gece düşününce



..hep aydınlık yüzün sen gündüzdün biz hep gece geçtik kapından.hep ışıklı yüzün sen yıldızdın biz hep gece düştük yollara.sen daha düşlerini kolunda derin yalnız uyurken sen gün olup doğmadan usulca gelip öptük saçından.

Yarın iş var, uzun uzun fabrika kokusu, sesi, görüntüsü bekliyor beni. Bu şarkıya dün rastladım sanırım. Ya da daha önceki gün, her neyse, ne fark eder? Çok hoş şarkılar var şu hayatta, söylüyorlar hem güzel güzel.. şimdi geldi aklıma, ben hep şöyle düşünürüm; adını duymadığım ya da duysam bile beklettiğim, okumadığım ne çok kitap vardır etrafımda. Filmler var hayran kalacağım ama beklettiğim. Kitaplık ötede, filmler orada, müzik bekliyor. Ben gözüm açık gideceğim o kesin.

Bazen yanımdaki kişi konuşurken, "sen kimsin" demek istiyorum. Birkaç kere dedim ama kırmadan tabii, dalgınlıkla, yavaşça :) Beraber güldük elbette. Zaten amacım neden üzmek olsun ki birini, boş boş bakıyorum, kafam karışıyor o kadar. Yiğit Özgür ne güzel anlatmış, çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder